Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Okruhy

Rosina pokračuje na Hungaroringu

Thursday, 29. 07. 2010 - 18:23, Miroslav Majláth   

Rosina pokračuje na Hungaroringu

Siedme podujatie tohtoročného seriálu Porsche Mobil1 Supercup od ôsmeho rozdeľuje iba jeden jediný týždeň. Jazdci po absolvovaní pretekov na Hockenheime sa sťahujú rovno do susedného Maďarska, na okruh Hungaroring.


hockenheim-3.jpg

Jediný slovenský zástupca už spomínaného seriálu, Púchovčan Štefan Rosina dojazdil v Nemecku na peknom štvrtom mieste. Body získané za toto umiestnenie ho razom vyšvihli na tretie miesto v priebežnom poradí seriálu, so stratou iba jediného bodu na druhé miesto. Napriek faktu, že na maďarskom okruhu sa niekoľkokrát jazdili aj preteky zaradené do slovenského šampionátu, Štefan Rosina na tejto trati štartoval iba päť, či šesť krát.

hockenheim-2.jpg

Napriek tomu odchádzal Štefan do Maďarska v dobrej nálade: „Okruh Hungaroring, aj keď som tu štartoval iba pár krát dobre poznám a práve preto sa bojím. Ako som povedal po Hockenheime, najlepšie výsledky dosahujem na okruhoch, ktoré paradoxne nemám veľmi v obľube, ale Hungaroring sa mi páči. V minulom roku sa mi podarilo dojazdiť na štvrtom mieste, bol by som rád ak by to teraz bolo lepšie, ale v pretekoch Porsche Mobil1 Supercup stačí jediná maličká chyba a je po všetkých nádejach, tak sa nechajme prekvapiť ako to dopadne."

hockenheim-4.jpg

Okruh v tesnej blízkosti hlavného mesta Maďarska Budapešti bol vybudovaný v dĺžke 4381 metrov. Už pri jeho stavbe sa počítalo s pretekmi série Formula1, ktorá tu prvýkrát odštartovala v roku 1986 za účasti tristo tisíc divákov. Z jazdeckého pohľadu na Hungaroringu mimoriadne záleží na čo najlepšom výsledku kvalifikácie, keďže je tu málo príležitostí na predbiehanie. Toto núti jazdcov získať čo najlepšiu pozíciu na štarte a vyvarovať sa hrozbe kolízie v strede štartového poľa, predovšetkým v prvej zatvárajúcej sa zákrute po štarte.

 



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri