Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Motormedia  »  Predstavujeme

Škoda Auto na Ženevskom autosalóne

Tuesday, 22. 02. 2011 - 13:34, T. Szabosi   

Škoda Auto na Ženevskom autosalóne

• Nový korporátny dizajn a logo predstavujú nadchádzajúcu etapu rozvoja značky
• Dizajnová štúdia reflektuje nový dizajnový smer značky
• Fabia Monte Carlo - oslava úspechov motoršportu značky

 

 oclk10037.jpg

Škoda Auto predstaví na medzinárodnom autosalóne v Ženeve nový korporátny dizajn zvýrazňujúci úspechy a nové smerovanie značky. Po extrémne dynamickom rozvoji v posledných 20 rokoch a po najlepšom predajnom výsledku v histórii podniku v roku 2010, mieri česká automobilka k novým cieľom. Do roku 2018 chce svoj predaj minimálne zdvojnásobiť. Verejnosti bude predstavená aj štúdia naznačujúca nový dizajnový jazyk značky.

aimg-8731.jpg

Úspechy v predchádzajúcich rokoch považuje automobilka za základňu pre ďalší rast. Popri aktuálnej palete modelov predstaví Škoda tiež automobilovú štúdiu v duchu nového dizajnového jazyka značky. Dizajnový koncept upúta jasne definovanými a vybrúsenými tvarmi vytvorenými s veľkou precíznosťou a vycibreným citom pre detail. Nové logo, predstavené na dizajnovej štúdii, bude od roku 2012 zdobiť modely Škoda.

mb-3.jpg

Nová expozícia Škoda Auto na ženevskom autosalóne 2011 podčiarkuje smerovanie značky. Logo s ústredným motívom okrídleného šípu získalo nové farebné spektrum a pôsobí jasnejším, precíznejším dojmom. Nielen všetka komunikácia značky Škoda, ale aj architektúra showroomov a vonkajšie usporiadanie prevádzok bude postupne prechádzať na nový modernizovaný vzhľad.

mb-52.jpg

V roku 2011 oslavuje Škoda jubileum "110 rokov motoršportu". Pri tejto príležitosti bude mať v Ženeve výstavnú premiéru športový akčný model Fabia Monte Carlo. So športovým podvozkom, dynamickým vzhľadom s čiernymi doplnkami a interiérom známym z verzie RS pripomína úspechy značky Škoda na pretekárskych tratiach a sprostredkováva radosť z víťazstva i zákazníkom. Skvelý štart 110. jubilejnej súťažnej sezóny sa podaril hneď v prvých pretekoch tohto roka - v 100. ročníku Rallye Monte Carlo, keď koncom januára Freddy Loix vo vozidle Fabia Super 2000 získal druhé miesto.

monte-carlo1-2.jpg

Expozíciu Škoda Auto o rozlohe 1 918 m2 v duchu nového korporátneho dizajnu môžete navštíviť v hale 2 v stánku ženevského centra Palexpo.


Lucia Busquet, PR manager, ŠKODA AUTO SLOVENSKO s.r.o.

 



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri