Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Motormedia  »  Trendy

Viete, že ŠKODU si už kúpite v Česku aj on-line?

Tuesday, 26. 06. 2018 - 17:54, Ľuboš Kašický   

Viete, že ŠKODU si už kúpite v Česku aj on-line?

Hlavnou prednosťou on-line predaja je možnosť vybrať si nové auto rýchlo a z pohodlia domova. Okrem zjednodušenia administratívy je výhodná najme krátka čakacia doba.


Na mojich cestách po českých pretekoch som samozrejme nevynechal ani Mladú Boleslav (iba o týždeň som minul "Bohémku") a dozvedel som sa celkom zaujímajú vec. V krajine našich susedov (kedysi bratov) totiž len pred pár týždňami začali Škodovky predávať cez internet!

170203-skoda-octavia-rs-245-01-res.jpg

Doteraz predali niečo cez stovku vozidiel a všetci si to náramne chvália. Hlavnou prednosťou on-line predaja je možnosť vybrať si nové auto rýchlo a z pohodlia domova. Zákazník nemusí na predajné miesto ani kvôli podpisu zmluvy a ani kvôli prevzatiu auta! A okrem zjednodušenia administratívy je výhodná najme krátka čakacia doba. Zákazníci môžu vyberať zo stovky rôznych variant modelov a výbav a hneď uvidia aj aktuálny termín dodania. Najkratšia dodacia doba najobľúbenejších modelov je už do štrnástich dní. Náročnejšie prevedenia sú dostupné zvyčajne do deväťdesiatich dní. Celý proces nákupu je pritom mimoriadne jednoduchý. A kto by ani to nepochopil, tak tam má inštruktážne video. Napokon pozrite si to sami na adrese www.SKODA-online.cz .

kids-x-jpg-lowres-1440x96.jpg

Do projektu je zapojených 174 autorizovaných predajcov v celej Českej republike a celé to funguje od apríla 2018. „Není pochyb o tom, že digitalizace hraje v automobilovém průmyslu stále větší význam," hovorí Luboš Vlček, šéf ŠKODA AUTO Česká republika. „Jsme rádi, že jsme dokázali její přínos i v obchodní praxi. On-line prodej automobilů je zajímavou příležitostí pro posílení naší obchodní sítě a jedinečným způsobem, jak oslovit nové skupiny zákazníků. Také tím získáváme velkou konkurenční výhodu před dalšími výrobci."

Mimochodom priemerný vek zákazníkov, ktorí doteraz využili digitálnu platformu nákupu vozidiel ŠKODA AUTO je 38 rokov. Medzi užívateľmi prevažujú zatiaľ muži v pomere 77 : 33, zo sto. Verme teda, že sa čoskoro dočkáme podobnej možnosti nákupu vozidiel aj na Slovensku.

 

 



Diskusia k článku