Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Motormedia  »  Trendy

Škoda naďalej potvrdzuje pozíciu lídra trhu

Monday, 12. 03. 2012 - 15:03, Daniel Mandzi   

Škoda naďalej potvrdzuje pozíciu lídra trhu

- ŠKODA vo februári potvrdila svoju pozíciu lídra, dosiahla 26,87 % podiel na trhu
- Takmer 50 % medziročný nárast

Značka ŠKODA opätovne potvrdila svoju pozíciu neohrozeného lídra, keď vo februári dosiahla v kategórii M1 26,87 % podiel na trhu. V porovnaní s februárom minulého roka ide o nárast 48,46 %.

yeti.jpg

„V našej stratégii staviame na tom, aby naše vozidlá prinášali zákazníkovi výborný pomer kvality a ceny. Dlhodobé výsledky dokazujú, že naši zákazníci takúto voľbu preferujú. Aj preto môžeme v tak silnej konkurencii dosahovať taký vysoký trhový podiel," uviedol Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko.

Vo februári minulého roka sa predalo 972 vozidiel značky ŠKODA. Automobilka tak dosiahla 20,24 % podiel na trhu. V medziročnom porovnaní došlo k 48,46 % nárastu v počte predaných kusov a k zvýšeniu podielu na trhu o viac ako 6 %.

fabia.jpg

Vo februári 2012 sa celkovo predalo 1443 automobilov značky ŠKODA. Najobľúbenejším vozidlom sa už tradične stala Fabia (506 predaných vozidiel; hatchback 276 kusov + combi 230 kusov). Dobieha ju však Octavia, ktorej sa predalo len o 6 kusov menej (500 kusov; sedan 241 kusov + combi 259 kusov).



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri