Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Facebook connect
Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Vrchy

Ak vás článok zaujal, upozornite naň svojich známych. Vypíšte údaje a odošlite.

Špičkový výkon Béreša a Slovak National Hill Climb Teamu na poslednej Európe

Tuesday, 20. 09. 2016 - 15:45, Public relations   

Špičkový výkon Béreša a Slovak National Hill Climb Teamu na poslednej Európe

Majstrovstvá Európy pretekov automobilov do vrchu 2016 sú už minulosťou. Ukončilo ich posledné podujatie v chorvátskom Buzete, kde na štarte nechýbal ani slovenský národný kopcový tím.

 

0x8c6933.jpg

Zdalo by sa, že upršaný víkend bude viac vyhovovať vozidlám s pohonom všetkých štyroch kolies ako ľahkým formulovým špeciálom s pohonom iba zadnej nápravy. Zdanie však niekedy poriadne klame a klamalo aj v tomto prípade. To čo predvádzal na päť kilometrov dlhej trati slovenský jazdec Jozef Béreš mladší sa jednoducho nedá nazvať inak ako šialenstvom. Ďodi v rámci dvojice súťažných jázd nielenže za sebou zanechal podstatne silnejšie kopcové špeciáli, ale svojmu najbližšiemu súperovi v rámci európskeho šampionátu v triede E2/SS-2000 nadelil v súčte viac ako dvadsaťštyri sekúnd. Navyše dojazdil Ďodi medzi vozidlami v skupine D/E2/SS v rámci EHCC na treťom mieste absolútne a rovnako mu patrilo so slabučkou formulou Tatuus Renault S2000 aj pätnáste miesto absolútneho poradia.

0x8c7338.jpg

Veľmi dobre si na pretekoch viedol aj Miro Čiliak, ktorému po dojazde do cieľa patrilo spoločne s historickou formulou Metalex druhé miesto v kategórii 5 v rámci európskeho šampionátu historických vozidiel.

0x8c8061.jpg

Ani Peter Ambrúz spoločne s Vauxhall Vectra ST nezaháľali a brali body nielen dov rámci európskych majstrovstiev za štvrté miesto v skupine E2/SH a zároveň aj za víťazstvo v rámci triedy E2/SH-2000 za víťazstvo.

0x8c8576.jpg

Ďalším v partii Slovak National Hill Climb Team bol Peter Florek, ktorý sa na pretekoch divákom predstavil s Mitsubishi Lancer EVO IX štartoval v skupine S20, no po pretekoch bol preradení do skupiny E1.

0x8c8140.jpg

Najviac smoly mal na pretekoch Sergej Škarpíšek. Ten si síce pripísal na svoje konto body do európskeho šampionátu za šieste miesto v skupine E2/SH a druhé v triede E2/SH-2000, pri zvoze vozidiel do priestoru štartu však jeho Opel Kadett z ničoho nič čelne nabral jeden z Chorvátov priamo v depe. Po tejto havárii musela byť k Sergiovi privolaná sanitka, ktorá konštatovala rozbitú hlavu, koleno a pomliaždenú ruku. Našťastie po tomto incidente Sergio nemusel ostať v chorvátskej nemocnici, ale mohol pokračovať v odvoze na Slovensko. Samozrejme Opel Kadett bude potrebovať riadnu omladzovaciu kúru.

0x8c8566.jpg

Slovak National Hill Climb Team po poslednom európskom podujatí však ešte nečaká zaslúžený oddych, keďže sa už počas nadchádzajúceho víkendu predstavia na poslednom podujatí zaradenom do slovenského šampionátu. To sa bude konať v poľskej Korczyne, ale o tom až nasledujúcej správe.

Slovak National Hill Climb Team, Miro Majláth



Diskusia k článku