Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Vrchy

Ecce Homo Šternberk – ďalší úspešný kopec

Thursday, 06. 06. 2019 - 09:25, Public relations   

Ecce Homo Šternberk – ďalší úspešný kopec

Viac ako dve stovky súťažiacich a prekonaný traťový rekord. Dva fakty, ktoré v skutočnosti hovoria oveľa viac, ako sa môže na prvý pohľad zdať. Ecce Homo Šternberk každým rokom naberá jednak na diváckej, ale omnoho viac na jazdeckej atraktivite. Inak tomu nebolo ani tento rok a jazdci Ambruz Racing tam nemohli chýbať.

Tibor Szabosi;20190602-150519.jpg

V zozname prihlásených figurovali pod taktovkou bratislavského tímu hneď štyria jazdci. Prvým bol Peter Ambruz, ktorého meno nosí celý tím. Peter bojoval na svojom Mitsubishi Lancer Evo IX o body v hodnotení European Hill-Climb Championship – EHCC. Prvá tréningová jazda bola v znamení voľnejšieho tempa. Napriek tomu sa Peťovi podarilo celkom slušný čas, keď sa dostal tesne pod hranicu 3 minúty a 42 sekúnd. Aj ten najskúsenejší borec potrebuje reflektovať pre bežného človeka možno nepostrehnuteľné zmeny, ktoré trate každý rok prinášajú. A preto bol druhý tréning ozajstný tréningom, zameraným hlavne na tieto odlišnosti. Takmer 3,5 sekundové zlepšenie bolo síce motivačné, ale dôležitejšie boli poznatky z jazdy. Práve ich implementácia bola základom budúceho úspechu. Prvá „ostrá“ jazda a výborný čas 3,36,870. Štandardne znamená druhá jazda vylepšenie času prvej. Je veľká škoda, že Petrovi sa to nepodarilo. Konkurencia bola veľmi skúsená a rýchla, neodpustila ani drobnú chybičku. 3,38,600 - čas, s ktorým nebol Peter práve spokojný, ale to aj patrí k športu. Súčet časov dvoch súťažných jázd znamenal celkové štvrté miesto v skupine N triedy +3000.

Tibor Szabosi;c30i4174-16.jpg

Aj keď ešte stále relatívny nováčik, ale už určite nie bez skúseností. Takto by sa dala stručne charakterizovať Anka Ambruz, ktorá bojovala so svojou Hondou Civic TypeR o výsledok hneď v dvoch šampionátoch. V „Európe“, teda EHCC a v Majstrovstvách Slovenska v pretekoch automobilov do vrchu. V Európskom hodnotení v skupine N triedy -2000 konkurenciu bohužiaľ nemala. Pohár a body boli isté. Ale vo vnútri každého pretekára je túžba porovnávať sa, učiť sa a zlepšovať, pretekať. To bolo Anke dopriate v hodnotení Slovenska. Rovnako sa postavila na stupne pre víťazov, tentokrát na tretie miesto.

Tibor Szabosi;c30i3373-19.jpg

Takmer identické športové náradie ako Anka, má aj Peter Kacvinský. Okrem toho, že si vedia pomôcť a poradiť, sú aj súpermi v „slovenskom majstráku“. A Peter ovládol skupinu N triedy -2000 úplne suverénnym spôsobom. Dve jednoznačne najrýchlejšie súťažné jazdy, náskok v súčte viac ako 12 sekúnd a plný počet bodov. Toto je výsledok na Ecce Homo Šternberk pre Petra Kacvinského a Ambruz Racing.

Tibor Szabosi;c30i3402-20.jpg

Martin Juhás je nováčik a zároveň skúsený kopcový borec. Nováčikom je za volantom Tatuusu FR2000, kopce sú pre neho domovom už desiatky rokov. Aj toto podujatie znamenalo hľadanie limitov, správneho nastavenia a hlavne naberanie skúseností s novou technikou. Samozrejme, popri tom všetkom aj boj o body. V EHCC sa podaril Maťovi parádny kúsok. Vynikajúce druhé miesto v skupine D/E2-SS do 2000 bolo malým zadosťučinením za hodiny, ktoré strávil pri práci s FR-kom. Slovenský šampionát sa dá rovnako hodnotiť ako úspešný, aj keď pre neho ostalo iba nepopulárne štvrté miesto hodnotenia.

Tibor Szabosi;asf-5125-2.jpg

Ecce Homo Šternberk znamenal vo finále úspešný víkend medzi skvelými ľuďmi, so skvelou atmosférou a na úžasnej trati. Body a poháre dali iba krásnu finálnu bodku za všetkým. Cesta domov tak bola o čosi veselšia. A čo budúci rok? Tak budúci je Ecce Homo Šternberk pre Ambruz Racing viac ako príjemnou povinnosťou. Ďakujeme všetkým za podporu.

Peter Baran, Ambruz Racing



Diskusia k článku