Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Facebook connect
Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Okruhy

Ak vás článok zaujal, upozornite naň svojich známych. Vypíšte údaje a odošlite.

Tŕpka príchuť Sicíle - Pergusa - Homola Motorsport

Sunday, 11. 10. 2015 - 17:28, Public relations   

Tŕpka príchuť Sicíle - Pergusa - Homola Motorsport

Posledné preteky tejto sezóny FIA ETCC na Autodromo di Pergusa boli pre Maťa Homolu a jeho tím so SEATom Leon Cup Racer veľmi nešťastné. Po vydarenej kvalifikácii Maťo nastúpil do prvých pretekov z druhého miesta. Hneď vo formovacom kole ale prišla prvá „rana" pre Maťa a jeho tím.

Maťo ostal hneď vo formovacom kole stáť na trati. Auto postihla technická porucha, ktorú tím s Maťom identifikovali cez vysielačku ako poruchu benzínového čerpadla.

mato-homola-pergusa-r1-a-r2-6.jpg

Tím nachystal nové benzínové čerpadlo, ktoré po dotiahnutí auta do boxu aj vymenil. Naše auto však muselo byť opravené počas uzavretého parkoviska. Tým pádom v druhých pretekoch Maťa posunuli na poslednú štartovú pozíciu.

mato-homola-pergusa-r1-a-r2-1.jpg

Maťo vyrazil na štart do druhých pretekov, ale počas presunu na štartovnú pozíciu nastal znova ten istý problém ako v prvých pretekoch. Auto ostalo stáť na trati. Následne prebiehala komunikácia cez vysielačku medzi Maťom a technickým riaditeľom Jarom Krajčím. Maťovi sa podarilo rozbehnúť sa a pomaly sa posúval po trati. Po čase sa objavil v poslednej zákrute pred štartom. Mechanici sa rozbehli pre neho a dotlačili auto na štartovaciu pozíciu.

mato-homola-pergusa-r1-a-r2-2.jpg

Tím robil všetko preto, aby sa problém do štartu odstránil, ale bohužiaľ sa chybu nepodarilo identifikovať a na mieste odstrániť a tak sa Maťovi nepodarilo odštartovať. Auto sa dotlačilo do boxu a začala sa ďalej hľadať chyba. Podozrenie padlo na chybnú elektriku. Po analýze a výmene riadiacej jednotky a skúšaní tím zistil, že odišlo pomocné palivové čerpadlo, ktoré skratovalo celú čerpaciu sústavu. Sériová súčiastka za relatívne málo peňazí zmarila Maťovi a jeho tímu celé víkendové preteky, resp. celoročný výsledok.

mato-homola-pergusa-r1-a-r2-3.jpg

Keďže Maťo nenastúpil ani na jedny preteky, tak počas víkendu získal iba 4 body, ktoré získal počas kvalifikácie. Náplasťou na ubolené srdcia boli snáď iba návštevy od Maťových konkurentov, majiteľov konkurenčných tímov, od vedenia FIA ETCC, Eurosportu Events, kde nás ľutovali a gratulovali nám k výsledkom v sezóne 2015. Všetci nám prezentovali názor, že sme určite patrili medzi najlepších.

mato-homola-pergusa-r1-a-r2-4.jpg

Maťo: „Máme za sebou krásnu sezónu plnú zážitkov. Získali sme veľké skúsenosti a mali sme našliapnuté na veľmi dobrý výsledok v podobe titulu, ale vyššia moc zariadila zakončenie tejto sezóny trochu inak ako som si aj s tímom predstavovali. Ale neberiem to tragicky, keďže sme počas roka spravili veľa roboty a dokázali sme konkurovať ostatným tímom, v druhej polovici sezóny sme boli objektívne najrýchlejší.

mato-homola-pergusa-r1-a-r2-5.jpg

Samozrejme ma táto situácia mrzí, chcel som získať titul, ale život to zariadil inak. Ďakujem veľmi pekne mojim rodičom a mechanikom, ktorí odviedli profesionálnu robotu a všetkým za podporu v akejkoľvek forme. Veľmi ma potešila Vaša podpora a cítil som ju od Vás :) Ďakujem."

reklamni-partneri-2015-1.jpg



Diskusia k článku