Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Facebook connect
Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Iné  »  Autokros

Ak vás článok zaujal, upozornite naň svojich známych. Vypíšte údaje a odošlite.

Môlča po druhé ...

Thursday, 14. 07. 2016 - 15:43, Public relations   

Môlča po druhé ...

Po odstúpení z pretekov vo Veľkých Uherciach sme auto zložili len dva dni pred pretekmi v Môlči a toto bol pretek viacmenej o testovaní vozidla pred pretekmi, ktoré sú na programe už najbližší víkend v Českom Poříčí nad Sázavou.

Do kategórie D5 sa prihlásilo 5 jazdcov čo bolo zatiaľ najviac v tejto sezóne, čo sa týka SAP. Štartovná listina sľubovala, že si diváci konečne prídu na svoje aj v tejto kategórii, keď nerátame pretek vo Veľkých Uherciach, ktorý sa však započítaval do viacerých majstrovstiev a nie len do SAP.

Ján Miškovič;dsc-6415.jpg

Po meranom tréningu všetko nasvedčovalo tomu, že o najvyššie stupne budú bojovať Michal Tóth, Milan Blanár ml. a Braňo Adamík. Najrýchlejší čas mal Braňo pred Michalom a Milanom. To znamenalo, že štart do prvej rozjazdy bude z prvého miesta s právom výberu miesta na štarte.

Ján Miškovič;dsc-6764-1.jpg

Na štartový rošt prvej rozjazdy sa postavili všetci prihlásení. Vedľa Braňa stáli Mišo a Milan ml. Po rozsvietení semaforu najlepšie odštartoval Braňo. Za ním sa postupne zaradili Milan Blanár ml., Michal Tóth, Ján Šebo a Milan Blanár st. Už po prvom kole si Braňo vybudoval dostatočný odstup od svojich prenasledovateľov, ale za ním sa odohrával súboj o druhé miesto medzi Milanom ml. a Mišom. Milan však nezvládol jednu časť technickej pasáže trati a Mišo nestihol včas zareagovať. Došlo tam ku kontaktu, čoho dostatočne využil Ján Šebo. Cieľovú vlajku ako prvý videl Braňo, za ním postupne Ján Šebo, Milan Blanár ml., Michal Tóth a Milan Blanár st. odstúpil.

Ján Miškovič;dsc-6489-1.jpg

Do druhej rozjazdy už štartovali len traja, kde Ján Šebo a Milan Blanár st. odstúpili pre poruchy vozidiel. Po štarte sa ujal opäť vedenia Braňo, za ním druhý sa zaradil Michal Tóth a tretí Milan Blanár ml. V takomto poradí boli aj odmávaní.
Tretia rozjazda sa nešla, nakoľko my sme ju nepotrebovali, lebo víťazstvo v prvých dvoch už rozhodlo o tom, že do finále pôjdeme s plným počtom bodov.

Ján Miškovič;dsc-6135-1.jpg

Na štart finále sa postavili všetci traja jazdci v poradí Braňo, Michal a Milan ml. Keď už sa zdalo, že sa bude štartovať, tak prišiel pokyn na polievanie trate, čím sa štart oddialil o nejakú tú minútu. Čakanie postavených áut na štarte nepomáha nikomu. Ani jazdcom a hlavne technike. Polievanie skončilo a prišiel pokyn k štartu. Zasvietili svetlá semaforu a Braňo zo štartu odišiel ako posledný. Síce už po prvú zákrutu predbehol Milana, ale jazda za Michalom bola niekedy viac o pamäti trate ako o jazdeckých kvalitách. Keď už sa zdalo, že Braňo svoj boj o prvé miesto vzdal a len dojazdí svoje finále, tak posledné 3 kolá začal značne sťahovať zo svojej straty a pri prejazde do posledného kola bol už na nárazníku Michala. Po prvej a druhej zákrute posledného kola už sa pripravoval na súboj, kde chcel Michala predbehnúť, ale opäť mu zahádzalo blato predné okno a ťukol o svah a už bolo jasné, že to prvé miesto nebude. Bol to pekný čistý finálový súboj a hlavne fair - play. Celkové poradie v cieli bol prvý Michal Tóth, druhý Braňo, tretí Milan Blanár ml., štvrtý Ján Šebo a piaty Milan Blanár st.

Ján Miškovič;p2010685.jpg

Do ďalšieho preteku SAP naše auto štartovať určite bude, len s malou zmenou na mieste jazdca. Ale o tom až potom :-P
Ďakujeme všetkým za podporu a držte palce najbližší víkend v už spomínanom Českom Poříčí.

BMT motorsport



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri
Twitter autosportfotowww.dovrchu.czSlovakiaringFacebook autosportfotoRichard Gonda