Milan Rýzek – kto je to?
Takáto otázka skrsne v mysli mnohých, avšak tí s lepšou pamäťou si určite spomenú, kto preháňal buginy pod slovenskou reprezentačnou vlajkou ani nie tak dávno…
Otázky sme však položili juniorovi, který sa v súčasnosti orientuje na preteky automobilov do vrchu.
Ako sa Ti podarilo ukončiť sezónu 2008?
Minuloročnú sezónu sme ukončili nad naše očakávania, keď sme si KWBT East vyjazdili v kubatúre E1 nad 2000 4. miesto. Ale viete ako to je, chýbalo nám pár bodíkov, do tretieho…. Nie, sme spokojní s našou premiérovou sezónou !
Čo považuješ za jej najväčší úspech?
Určite naším najväčším úspechom je prvé miesto z Bánoviec nad Bebravou, ktoré výrazne pomohlo v celkovom bodovaní.
Aké máš jazdecké plány v sezóne 2009 – preteky, team, seriály, obľúbený kopec ?
Mojím najväčším plánom v tejto sezóne sú štátnicové skúšky na Trnavskej univerzite, ktorým podriadim všetko. Ale po štátniciach chceme odjazdiť druhú polovicu sezóny a troška potrápiť súperov v Berg-Trophy. Určite pôjdeme za náš dvorný tím o.z. Autocross 3R Prietrž, ktorý nám vytvára priestor na pretekanie… Trošku nás mrzí, že na budúcu sezónu nestihneme naše obľúbené kopce v Bánovciach nad Bebravou a super zorganizovaný funny pretek vo Vsetíne, na ktorý máme všetci príjemné spomienky...
Pochádzaš zo známeho motoristického rodu, Tvoj tatko je dodnes významným členom Tvojho teamu. Čo je pre Teba zaujímavejšie – vrchy alebo autocross ?
To je náročná otázka. Naša rodina má skúsenosti od rallye, cez autokros až po kopce. Otec bol významným Slovenským autorokrosovým reprezentatom. Od svojich pätnástich rokov som jazdil na 300 koňovej bugine, ktorá mi dala veľmi veľa skúseností. V roku 2003 som sa stal majstrom SR v najsilnejšej kubatúre D3-4000. Po trojročnej prestávke som sa vrátil do pretekárskeho auta na kopcoch. Autokros je kontaktný šport a určite adrenalínovejší. Kopce sú pohodovejšie s väčším počtom súperov a lepšou atmosférou bez nejakých významnejších komunikačných bariér. Obe disciplíny majú veľa do seba!
Tvoj Fiat Coupé Turbo sme zahliadli v inzertných rubrikách – je na predaj. Aké budú zmeny do sezóny 2009 čo sa týka techniky ?
Fiat máme stále v garáži a je z veľkej časti prepracovaný, odľahčený a hlavne zrýchlený! Minuloročnú sezónu som sa učil ako sa správať na kopcoch, osvojiť si jazdu na asfalte. Však našou víziou do budúcnosti je opäť vrátiť sa do monopostu. Pevne verím, že už túto sezónu sa nám podarí kúpiť formulu, ale akú, to nechám ešte chvíľu pod rúškom tajomstva.
Keby si chytil zlatú rybku, aký motoristický sen by Ti mala splniť ?
Raz by som sa chcel stať profesionálnym pretekárom vo veľkom tíme.... škoda, že nechytám rybky... radšej volant.
Diskusia k článku
Diskusia k článku
Najnovšie galérie
OK Sport PAV Slovakia Ring
10. 4. 2024
LeitTDIman PAV Slovakia Ring
10. 4. 2024
BRP Motorsport PAV Slovakia Ring
10. 4. 2024
ph Motorsport PAV Slovakia Ring
10. 4. 2024
ZEKO Racing PAV Slovakia Ring
10. 4. 2024
PAV Slovakia Ring
8. 4. 2024
LeitTDIman polep 2024
29. 3. 2024
CT Spišská Nová Ves
24. 3. 2024
CT Slovakia ring
23. 3. 2024
LeitTDIman pred sezónou 2024
18. 3. 2024
Školenie disciplíny PAV Nitra
24. 2. 2024
Večer Majstrov Nitra 2023 III
26. 11. 2023
Večer Majstrov Nitra 2023 II
26. 11. 2023
Večer Majstrov Nitra 2023
26. 11. 2023
Setkání mistrů Sosnová 2023
15. 11. 2023
A.B. Budča RT Ostrá lúka
14. 9. 2023
PD Team Perform. Ostrá lúka
14. 9. 2023
Jozef Brhlík Ostrá lúka
14. 9. 2023
Peter Hrebíček Ostrá lúka
14. 9. 2023
Ivan Vanko Ostrá lúka
14. 9. 2023
Jozef Kafka Ostrá lúka
14. 9. 2023
Kevin Menyhért Ostrá lúka
14. 9. 2023
MAX Motorsport Ostrá lúka
14. 9. 2023
J. Schwarzbacher Ostrá lúka
14. 9. 2023
Samuel Tvrdý Ostrá lúka
14. 9. 2023
Adrián Skarba Ostrá lúka
14. 9. 2023
Marian Kalina Ostrá lúka
14. 9. 2023
Adam Páleník Ostrá lúka
14. 9. 2023
Balázs Cseplő Ostrá lúka
14. 9. 2023
MTB Racing Ostrá lúka
13. 9. 2023
Team KovoMK Ostrá lúka
13. 9. 2023