Registracia

Po dokončení registrácie bude odoslaný do Vašej E-mailovej schránky E-mail s odkazom na stránku, kde budete musieť Váš účet behom nasledujúcich 24 hodín aktivovať. Prečítajte si podmienky registrácie.

Kliknutím na ikonku sa môžete u nás zaregistrovať aj cez Váš Facebook účet(testovacia prevádzka).

Meno:
E-mail:
Heslo:
Heslo:
Súhlasím s podmienkami registrácie
Prihlásenie Google Translate

Home  »  Rally  »  Národné šampionáty  »  Slovensko

KL Racing: Nádych a výdych, ide sa na Rzeszów!

Wednesday, 06. 08. 2014 - 07:46, Martin Trenkler   

KL Racing: Nádych a výdych, ide sa na Rzeszów!

Každá automobilová súťaž má svoje špecifiká a vlastnú atmosféru. Od každej rally môžete očakávať niečo iné - jedna je súťažou tisícich retardérov, iná predstavuje slepé horizonty a úzke serpentíny v lesoch, ďalšia „letiskové" úseky medzi dedinami. Pred nami je však jedna z najťažších v celej sezóne Majstrovstiev Slovenska v rally: poľský 23. Rajd Rzeszówski. Žilinský KL Racing Rally Team nebude chýbať so stabilnou dvojicou posádok ani tam.

Napokon Vlastimil Majerčák je nielen vedúcim mužom triedy 3, ale aj celkovo tretím v priebežnom poradí MSR. Rzeszów, poľské mesto neďaleko Slovenska aj Ukrajiny, bude hádam najväčšou výzvou pre všetky posádky nášho národného šampionátu. Vlastovi tu naposledy - pred dvomi rokmi - odišiel diferenciál. Čo je podľa neho na tomto „rajde" najzložitejšie? Vlasto Majerčák: „Je to veľmi špecifická trať, veľa sa tam zrezáva; veľakrát tam idete doslova mimo cesty. Naposledy mi tam odišiel diferenciál, takže dúfam, že tentokrát to bude zo zdarným koncom. Je tam aj jedna kultová rýchlostná skúška Lubenia, ktorá má vyše 29 km, je náročná, s veľkým brodom cez rieku. Bude tam veľa divákov a veľmi sa teším na celú súťaž aj atmosféru," povedal Vlasto pred odchodom do Poľska. V jeho Mitsubishi Lancer Evo IX mu bude sekundovať tradične navigátor Marcel Kollárik.

Jozef Pisch;1t1u1777-4.jpg

Tomáš Kukučka má tento rok bohatý program. Okrem okruhového seriálu Ferrari Challenge nevynecháva ani slovenskú rally, kde si pomaly, ale isto, zvyká na Škodu Octavia WRC. Na miesto spolujazdca sa po prestávke v Lubeníku posadí opäť skúsený Marek Podobník. Čo hovorí o samotnej súťaži „Kuko"? „V prvom rade mám voči tejto súťaži veľký rešpekt a je určite najťažšia v MSR. Zároveň sa tam veľmi teším, je tam krásne a skvele som si v Rzeszówe predtým zajazdil. Konkurencia je naozaj veľká, no vydáme zo seba maximum. Bude svalovica aj mozole!" - hovorí  Tomáš s humorom a pokračuje: „Naším cieľom je do cieľa dôjsť, získať body, zvykať si na auto a dúfam, že vozidlo vydrží. Najnáročnejšie bude písanie rozpisu, keďže za 1,5 dňa treba trikrát prejsť vyše 500 km." Aké sú z jeho pohľadu samotné trate? „Veľmi sa tam mení tempo, ale aj kvalita asfaltu. Zo širokej vozovky prechádzate na úzku, je tam aj brod, dediny a k tomu aj šotolina, na čo sa veľmi teším," dodal na záver Tomáš.

Tibor Szabosi;h7p7452-1.jpg

Pred skorým - utorkovým odchodom do Poľska má slovo na záver - a pred začiatkom - aj manažér tímu KL Racing Rally Team Marek Lokaj: „Rzeszów bude skutočne náročný, hádam najťažšia súťaž celého ročníka. Napriek tomu ideme do rally s vervou, kvalitným tímom a dvomi posádkami, na ktoré sa môžem spoľahnúť. No ako sa hovorí - najprv treba do cieľa dôjsť! Naša ďalšia posádka s Karolom Trněným bude tento víkend pre zmenu bojovať na veľkej rally súťaži Rally Agropa v českom Pačejove."

Vlasto a Tomáš budú 8. a 9. augusta čeliť dlhým 557 km, z čoho je 164 ostrých km na nekompromisných 11 skúškach juhovýchodného Poľska. 23. Rajd Rzeszówski sa môže začať!

Martin Trenkler/RPM

Tibor Szabosi;h7p5258-2.jpg

kl-racing-reklamni-partneri-2014low-1.jpg



Diskusia k článku

Profily jazdcov
Najkomentovanejšie
Kalendár podujatí
Naši partneri